Nabór pracowników na wolne stanowiska

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - referent ds. rozliczeń wody

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

z siedzibą w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25 , 46-380 Dobrodzień

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

REFERENT

( ds. rozliczeń wody)

1.Nazwa i adres jednostki:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu

ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień

Te. 34 3575-330, 34 3575-351

2. Określenie stanowiska urzędniczego:

Referent ( ds. rozliczeń wody) – 1 etat ( przewidywane zatrudnienie od dnia 1 listopada 2022r.)

Rodzaj umowy – umowa o pracę

3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

Osoba ubiegająca się o stanowisko Referenta ( ds. rozliczeń wody) powinna spełniać następujące niezbędne wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe

5) staż pracy 1 rok

6) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku Referenta ( ds. rozliczeń wody).

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

1) dobra znajomość standardowych aplikacji Windows (między innymi Microsoft Word, Excel) oraz posługiwania się internetem,

2) dobra znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy Prawo wodne, ustawy o najmie lokali i dodatkach mieszkaniowych, przepisów w zakresie postępowania administracyjnego,

3) samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, odporność na stres,

4) umiejętność skutecznego komunikowania się,

5) posiadanie wysokiej kultury osobistej.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie ewidencji wodomierzy i prowadzenie gospodarki wodomierzowej,

2) informowanie odbiorców o przerwach w dostawie wody,

3) fakturowanie i rozliczanie w zakresie wody i kanalizacji oraz w zakresie wywozu ścieków ze zbiorników bezodpływowych (odbiorcy indywidualni, firmy),

4) sporządzanie zestawień faktur z wywozu ścieków ze zbiorników bezodpływowych,

5) sporządzanie zestawień z dostarczonej wody oraz odbioru ścieków ze zbiorników bezodpływowych na terenie gminy Dobrodzień,

6) sporządzanie zestawień sprzedaży w zakresie gospodarki wodno-ściekowej,

7) sporządzanie umów na dostawę wody i odbioru ścieków ze zbiorników bezodpływowych oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów w tym zakresie,

8) przygotowanie wszelkich niezbędnych danych oraz sporządzanie obowiązujących sprawozdań dotyczących dostarczania wody, odprowadzania ścieków, wywozu ścieków ze zbiorników bezodpływowych, dotyczących opłat stałych i zmiennych - na potrzeby Wód Polskich,

9 ) rozliczanie czasu pracy odczytywaczy wodomierzy,

10) prowadzenie windykacji przedsądowej w zakresie nieuregulowanych faktur za wodę i ścieki,

11) obsługa Klienta,

12) w ramach zastępstwa- kasa: pełny zakres obowiązków,

13 ) współpraca z Dyrektorem w zakresie sprawozdań do Wód Polskich i do Gminy Dobrodzień.

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :

1) miejsce; Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień, I piętro (brak windy),

2) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz. 1960) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu,

3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

4) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym ogłoszenia – 12,78 %

8. Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny,

2) CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej oraz z adresem do korespondencji i adresem e-mail,

3) kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*,

7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

8) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych*,

9) Oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku*,

10) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

11) Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu” stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/IV/D/2020r. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu z dnia 14 kwietnia 2020r.*

12) dokument potwierdzający niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25, 46-380 Dobrodzień z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Referenta (ds. rozliczeń wody) ZGKiM Dobrodzień” w terminie do dnia 3 października 2022r. do godz. 14:00.Aplikacje, które wpłyną do ZGKiM Dobrodzień niekompletne, w wersji elektronicznej lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku dokumentów nadanych pocztą lub kurierem decyduje data i godzina wpływu określona powyżej.

10. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

Pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalno-prawnym (bez udziału kandydatów),

Drugi etap – rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko.

Uwaga; o zakwalifikowaniu do II etapu (rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą pocztową.

Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze – Referenta (ds. rozliczeń wody), zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

11. Inne informacje

1) Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zgkim.dobrodzien.bipfirma.pl.) oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25.

2) Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane.

3) W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

*- oświadczenia stanowią załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze na stanowisko Referenta (ds. rozliczeń wody)

Dyrektor
mgr inż. Eugeniusz Konik

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.09.2022
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Eugeniusz Konik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2022 19:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Więdłocha
Ilość wyświetleń: 310
21 września 2022 19:36 (Piotr Więdłocha) - Opublikowanie dokumentu.
21 września 2022 19:35 (Piotr Więdłocha) - Dodanie załącznika [klauzula_informacyjna.odt] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
21 września 2022 19:34 (Piotr Więdłocha) - Dodanie załącznika [oswiadczenie.odt] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej informuję o możliwości korzystania z terminala płatniczego w kasie::Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej informuję o możliwości korzystania z terminala płatniczego w kasie::