OGł.OSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Zakladu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
z siedzibą w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25,46-380 Dobrodzień
OGł.ASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
1. Nazwa i adres jednostki;
Zaklad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu
ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień
tel. 34 3575-330, 34 3575-351
2. Określenie stanowiska urzędniczego;
Główny Księgowy - 1 etat (przewidywane zatrudnienie od dnia 1 października 2022r.) . .
Rodzaj umowy - umowa o pracę
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
Osoba ubiegajqca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 305 ze zm.), następujqce niezbędne wymagania:
1) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodnosci dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną: szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy;
1) dobra znajomość standardowych aplikacji Windows (między innymi Microsoft Word, Excel) oraz posługiwania się internetem,
2) dobra znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, przepisów ordynacji podatkowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku dochodowym od osób prawnych, przepisów w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), przepisów w zakresie postępowania administracyjnego, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
3) znajomość/umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych i budżetowych oraz analiz, umiejętności księgowania operacji gospodarczych,
4) wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej księ- gowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych,
5) samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, odporność na stres,
6) umiejętność skutecznego komunikowania się,
7) posiadanie wysokiej kultury osobistej,
8) znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
9) znajomość prowadzenia rozrachunków z tytułu wynagrodzeń - sporządzanie list plac, rozliczeń z US oraz z ZUS.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku;
1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązujqcymi przepisami,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) nadzór i realizacja zadań finansowo - księgowych,
4) sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz analiz,
5) rozliczanie podatku VAT,
6) sporządzanie sprawozdań planów finansowych przychodów i wydatków,
7) opracowywanie projektu planu finansowego jednostki i jego zmian zgodnie z procedurą obowiązującą w jednostce,
8) odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo księgową jednostki, w tym za prawidłowy i terminowy obieg dokumentów księgowych,
9) prowadzenie kontroli finansowej i inne zadania wynikające z ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz pozostałych aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego Księgowego,
10) stała współpraca ze Skarbnikiem Gminy, wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora ZGKiM Dobrodzień, nie ujętych w powyższym zakresie obowiązków, a wynikających ze specyfikacji pracy komórki finansowo - księgowej,
11) czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względemfinansowym.
6. lnformacja o warunkach pracy na danym stanowisku;
1) miejsce; Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu
2) ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzien, I piętro (brak windy),
3) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.z 2021r, poz.1960 ) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
5) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreslony.
lnformacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepelnosprawnych;
Wskaznik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym zamieszczenie ogłoszenia -11,34%.
7. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej oraz z adresem do korespondencji i adresem e-mail,
3) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*,
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe*,
8) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych*,
9) Oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku*,
10) lnne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
11) Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień ,,Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakladzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu" stanowiące załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/IV/D/2020r. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu z dnia 14 kwietnia 2020r.*
12 ) dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku , gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Zakladu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25 z dopiskiem "Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego ZGKiM Dobrodzień" w terminie do dnia 6 września 2022r. do godz. 14 00. Aplikacje, które wplyną do ZGKiM Dobrodzień niekompletne, w wersji elektronicznej lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku dokumentów nadanych pocztą lub kurierem decyduje data wpływu określona powyżej.
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach;
Pierwszy etap - sprawdzanie ofert pod względem formalno-prawnym (bez udziału kandydatów),
Drugi etap - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko.
Uwaga; o zakwalifikowaniu do II etapu (rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą pocztową.
Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Załad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze - Główny Księgowy, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przeływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46MIE (RODO)"
Wskazuję się osobę do kontaktu dyr. mgr inż Eugeniusz Konik46380 Dobrodzień ZGKiM w Dobrodzieniu tel 34 3575330
9. lnne informacje
1) lnformacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu lnformacji Publicznej (www.zgkim.dobrodzien.bipfirma.pl.) oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25.
2) Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane.
3) W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczy na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
*- oświadczenia stanowią załacznik nr 1 do ogłoszenia o naborze na stanowisko Głównego Księgowego.
Klauzula informacyjna:
1/.Zgodnie z art. 13· ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46M/E (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. Urz. UE L 119/1, 04/05/2016 zwanego dalej,,RODO", informuję , że administratorem danych jest Zakład Gospodarki Komunalnej I Mieszkaniowej z siedzibą w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25, REGON 150026718, tel. 34 3575 330 zwany dalej ,,Zakładem".;
2/.W Zakładzie został wyznaczony lnspektor ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej; e-mail: biuro@odo-sevice.pl lub pisemnie (adres siedziby Zakładu);
3/.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do celów związanych z naborem na stanowisko głównego księgowego w Zakładzie, wynikających z ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U.z 2020r., poz. 1320 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2022r., poz. 530) na podstawie art.6 ust.1 lit. c) i lit. f) RODO. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust.2 lit.a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą; 4/.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Zakład, podmioty udzielające wsparcia Zakladowi na zasadzie zleconych uslug i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
5/.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa;
6/..Przysluguje Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu;
7/.W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody przysluguje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych do momentu cofnięcia zgody;
8/.Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9/.Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji mię- dzynarodowej;
10/.Podanie przez Panią/Pana danych jest warunkiem wzięcia udzialu w
postępowaniu rekrutacyjnym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa (art.6 ust.1 lit. c) i lit. f) RODO), a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora;
12) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
Dyrektor
mgr inż. Eugeniusz Konik
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu