OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
z siedzibą w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25 , 46-380 Dobrodzień
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent
( ds. księgowości)
1. Nazwa i adres jednostki:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu
ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień
Te. 34 3575-330, 34 3575-351
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent ( ds. księgowości ) – 1 etat ( przewidywane zatrudnienie od dnia
1 listopada 2024r.)
Rodzaj umowy – umowa o pracę
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
Osoba ubiegająca się o stanowisko Referent ( ds. księgowości) powinna spełniać następujące niezbędne wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 530),
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe,
5) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku Referenta ( ds. księgowości).
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
1) dobra znajomość standardowych aplikacji Windows (między innymi Microsoft Word, Excel),
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o najmie lokali i dodatkach mieszkaniowych, przepisów w zakresie postępowania administracyjnego,
3) samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, odporność na stres,
4) umiejętność skutecznego komunikowania się,
5) posiadanie wysokiej kultury osobistej.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych w porządku systematycznym i chronologicznym.
Ewidencja i księgowanie wyciągów bankowych na konta analityczne.
Sprawdzanie raportów kasowych i dekretacja na konta analityczne.
Terminowe sporządzanie przelewów na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów.
Analiza kont rozrachunkowych i wystawianie potwierdzeń sald.
Przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych i dokumentowanie na piśmie.
Prowadzenie windykacji przedsądowej dla poszczególnych kont analitycznych.
Coroczne dokonywanie inwentaryzacji należności i zobowiązań metodą porównania danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i metodą uzgadniania sald.
Obsługa klienta w zakresie prowadzenia kont analitycznych.
Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald oraz zestawień dzienników.
Przygotowywanie danych oraz sporządzanie sprawozdań wynikających z zajmowanego stanowiska,
Zastępstwo na stanowisku kasjer-księgowa
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
1) miejsce; Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień, I piętro (brak windy),
2) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2024r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1071) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
4) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej oraz z adresem do korespondencji i adresem e-mail,
3) kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*,
7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
8) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych*,
9) Oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku*,
10) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
11) Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu” stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/IV/D/2020r. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu z dnia 14 kwietnia 2020r.*
12) dokument potwierdzający niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25, 46-380 Dobrodzień z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Referenta (ds. księgowości ) ZGKiM Dobrodzień” w terminie do dnia 21 października 2024r. do godz. 14:00. Aplikacje, które wpłyną do ZGKiM Dobrodzień niekompletne, w wersji elektronicznej lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku dokumentów nadanych pocztą lub kurierem decyduje data i godzina wpływu określona powyżej.
10. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
Pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalno-prawnym (bez udziału kandydatów),
Drugi etap – rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko.
Uwaga; o zakwalifikowaniu do II etapu (rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą pocztową.
Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze – Inspektora (ds. księgowości), zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
11. Inne informacje
1) Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zgkim.dobrodzien.bipfirma.pl.) oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25.
2) Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane.
3) W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
*- oświadczenia stanowią załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze na stanowisko Referenta (ds. księgowości)
DYREKTOR
Dariusz Popanda
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu