Nabór pracowników na wolne stanowiska

Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze głównego księgowego

OGŁOSZENIE O NABORZE NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
z siedzibą w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25 , 46-380 Dobrodzień
ogłasza nabór
na kierownicze stanowisko urzędnicze
głównego księgowego

  1. Nazwa i adres jednostki:
    Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu
    ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień
    Tel. 34 3575 330, 34 3575 351
  2. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Główny Księgowy – 1 etat (przewidywane zatrudnienie od dnia 01.02.2022 r.)
    Rodzaj umowy – umowa o pracę
  3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
    Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać zgodnie z art. 54 ust. 2 stawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Dz.U. z 2021r. poz. 305 ze zm.), następujące niezbędne wymagania:
    1. posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
    4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
      2. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
      3. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
      4. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
    1. dobra znajomość standardowych aplikacji Windows (między innymi Microsoft Word, Excel) oraz posługiwania się internetem.
    2. dobra znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, przepisów ordynacji podatkowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku dochodowym od osób prawnych, przepisów w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), przepisów w zakresie postępowania administracyjnego, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
    3. znajomość/umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych i budżetowych oraz analiz,
    4. umiejętność księgowania operacji gospodarczych,
    5. wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych,
    6. samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, odporność na stres,
    7. umiejętność skutecznego komunikowania się,
    8. posiadanie wysokiej kultury osobistej,
    9. znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
    10. znajomość prowadzenia rozrachunków z tytułu wynagrodzeń – sporządzanie list płac, rozliczeń z US oraz z ZUS.
  5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
    3. nadzór i realizacja zadań finansowo – księgowych
    4. sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz analiz,
    5. rozliczanie podatku VAT,
    6. sporządzanie sprawozdań planów finansowych przychodów i wydatków,
    7. opracowywanie projektu planu finansowego jednostki i jego zmian zgodnie z procedurą obowiązującą w jednostce,
    8. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo – księgową jednostki, w tym za prawidłowy i terminowy obieg dokumentów księgowych,
    9. prowadzenie kontroli finansowej i inne zadania wynikające z ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz pozostałych aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego Księgowego,
    10. stała współpraca ze Skarbnikiem Gminy, wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora ZGKiM Dobrodzień, nie ujętych w powyższym zakresie obowiązków, a wynikających ze specyfikacji pracy komórki finansowo – księgowej,
    11. czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.
  6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień, I piętro (brak windy),
    2. wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021r. poz. 1960) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu,
    3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    4. pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym ogłoszenia – 12,96 %
  8. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny,
    2. CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej oraz z adresem do korespondencji i adresem e-mail,
    3. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*,
    6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe*,
    7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych*,
    8. Oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku*,
    9. Inne dokumenty o posiadających kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    10. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu” stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/IV/D/2020r. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu z dnia 14 kwietnia 2020r.*
  9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25, 46-380 Dobrodzień z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego ZGKiM Dobrodzień” w terminie do dnia 14.01.2022r. do godz. 13:30.
    Aplikacje, które wpłyną do ZGKiM Dobrodzień niekompletne, w wersji elektronicznej lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku dokumentów nadanych pocztą lub kurierem decyduje data wpływu określona powyżej.
  10. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
    Pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalno-prawnym (bez udziału kandydatów),
    Drugi etap – rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko.
    Uwaga: o zakwalifikowaniu do II etapu (rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą pocztową.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu z siedzibą w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25, w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru. Oświadczam, iż dane te podaję dobrowolnie.”
  11. Inne informacje
    1. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zgkim.dobrodzien.bipfirma.pl.) oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25.
    2. Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane.
    3. W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

*- oświadczenia stanowią załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze na stanowisko Głównego Księgowego.

KLAUZULA INFORMACYJNA
dla kandydata do pracy

Zgodnie z brzmieniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:

  1. administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 25, REGON 150026718, tel. 34 3575 330;
  2. administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – Karolinę Kozołup, z którą kontakt możliwy jest pod adresem e – mail: biuro@odo-service.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
      • na podstawie Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
      • na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne; dobrowolne podanie w składanej ofercie danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie; w odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody; zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona,
      • przetwarzanie szczególnej kategorii danych osobowych odbywa się na podstawie art. 9 ust. 2 pkt b RODO, gdyż jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej.
    2. archiwizacji na podstawie:
      • przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
      • w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej;
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    1. przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru,
    2. w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wskazany powyżej.
  7. Nieodebrane przez Panią/Pana osobiście dokumenty aplikacyjne (oferta pracy) zostaną komisyjnie zniszczone w terminie:
    1. jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru – w przypadku niezakwalifikowania się Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru,
    2. trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru – w przypadku wskazania Pani/Pana kandydatury w protokole na drugim bądź kolejnym miejscu;
  8. posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  9. posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO zgodnie z art. 77 na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
  10. obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z przepisów prawa, w szczególności wskazanych w pkt 3, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie;
  11. konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji;
  12. podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.

Dobrodzień, 23.12.2021 r.

Dyrektor
mgr inż. Eugeniusz Konik

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.12.2021
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Eugeniusz Konik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 grudnia 2021 18:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Więdłocha
Ilość wyświetleń: 936
27 grudnia 2021 19:03 (Piotr Więdłocha) - Opublikowanie dokumentu.
27 grudnia 2021 19:02 (Piotr Więdłocha) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
27 grudnia 2021 18:58 (Piotr Więdłocha) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_naborze_na_kierownicze_stanowisko_urzadnicze__glowny_ksi egowy__grudzien_2021.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej informuję o możliwości korzystania z terminala płatniczego w kasie::Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej informuję o możliwości korzystania z terminala płatniczego w kasie::