Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM - Dostawa paliw płynnych dla pojazdów będących w dyspozycji Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu w 2021 r.

Treść zapytania oraz odpowiedź.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu jako zamawiający w przetargu nieograniczonym na „Sprzedaż paliw płynnych dla pojazdów będących w dyspozycji Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu w 2019r” zawiadamia, iż w trybie art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2018r, poz. 1986 z późn.zm.) wpłynęło zapytanie od wykonawcy.

Wypełniając dyspozycje art. 38 ust.2 cytowanej powyżej ustawy poniżej zamawiający przedstawia treść zapytania z wyjaśnieniem bez ujawniania źródła zapytania.

PYTANIA;

1.Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych i zaakceptuje, aby karty paliwowe wydane zostały w ciągu 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, lub przedłożenia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty (utrata, zmiana danych i itp.) lub zamówienia nowej karty?

2.Czy Zamawiający zaakceptuje poniższy sposób ewidencjonowania i rozliczania transakcji bezgotówkowych:

Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.”

Dokument wydania paliwa generowany jest po zatwierdzeniu transakcji poprawnym kodem PIN, w związku z czym nie ma konieczności potwierdzania dokumentu. Poprawność dokonanej transakcji wskazuje zapis/informacja: ”KOD PIN POPRAWNY”. Ponadto Wykonawca informuje, że załącznik do faktury stanowiący jej integralną część zawiera wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe , t.j.: numery kart, numery rejestracyjne pojazdów, ilość i ceny jednostkowe brutto zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług, wartość (netto, brutto, VAT) paliw (towarów i usług), pozycję faktury. Dla danej pozycji faktury wskazana jest wartość brutto przedopustem, wielkość opustu, wartość (brutto, VAT, netto) po opuście. Imię i nazwisko kierowcy nie jest wskazywane w załączniku do faktury a wyłącznie na bilingu elektronicznym dostępnym za pośrednictwem spersonalizowanej witryny internetowej, o ile karty wydane byłyby na nazwiska i imiona użytkowników (karty typu K).

3.Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisów w § 3 Wzoru umowy poprzez dodanie słowa „brutto” po słowie „zł” ? Wykonawca udziela opustu w wysokości … złotych brutto.

4.Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisów w § 4 ust 4 Wzoru umowy na następujące, gdyż Wykonawca wystawia faktury po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego: „Rozliczenie za zakup paliwa przy użyciu kart paliwowych następować będzie na podstawie faktur, wystawianych przez Wykonawcę po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, zgodnie z przepisami podatkowymi. Strony ustalają następujące okresy rozliczeniowe trwające: od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca do faktury załączy zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające m.in.: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej, miejscowość i numer stacji paliw, datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę brutto paliwa, należny opust cenowy dla paliw.”

5.Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia już do właściwej umowy (po wyborze oferenta) załącznika w postaci Ogólnych Warunków Sprzedaży i Używania Kart Flota Wykonawcy z dnia 24 maja 2018r,-  w odniesieniu do kwestii nieuregulowanych w umowie (wskazany regulamin stanowi załącznik niniejszej korespondencji)?

ODPOWIEDŹ;

Ad.1.

Zamawiający nie dopuszcza proponowanego rozwiązania.

Ad.2.

Zamawiający nie zaakceptuje proponowanego sposobu ewidencjonowania i rozliczania transakcji bezgotówkowych.

Ad.3.

Tak. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisów w § 3 Wzoru umowy poprzez dodanie słowa „brutto” po słowie „zł” ? Wykonawca udziela opustu w wysokości … złotych brutto.

Ad.4.

Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie.

Ad.5.

Zamawiający nie dopuszcza proponowanej możliwości.

 

 

 

Jednocześnie uwzględniając treść pytania nr 3 powyżej i udzielonej odpowiedzi zamawiający w trybie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r, poz. 1843 z późn.zm.) dokonuje zmiany w załączniku nr 1 do SIWZ poprzez dodanie w pkt.1 w kolumnie 5 po słowie „zł” słowa „brutto” gdzie ostateczny zapis po zmianie będzie brzmiał; „Proponowany upust w zł brutto”.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 listopada 2020 19:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zygfryd Czichon
Ilość wyświetleń: 364
26 listopada 2020 12:45 (Zygfryd Czichon) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2020 12:44 (Zygfryd Czichon) - Dodanie załącznika [zapytanie_oraz_odpowiedz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2020 12:44 (Zygfryd Czichon) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej informuję o możliwości korzystania z terminala płatniczego w kasie::Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej informuję o możliwości korzystania z terminala płatniczego w kasie::